Log in Register

Password *
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name *
Username *
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *
Captcha *

Incep povestea cu un mesaj iubitei mele prin care ii multumesc ca exista in viata mea si pe care o iubesc si am ales-o sa fie mama copiilor mei. Povestea mea incepe intr-o zi de iarna in care eu si iubita mea ne-am propus sa mergem la munte fara a ne planifica multe lucruri sau programari....a fost ceva spontan. Am plecat a doua zi dimineata la gara am cumparat bilete si in tren am cautat cazare si am gasit locuri libere la Hotel Belvedere din Predeal care avea inclus si jacuzzi si sauna. Am ajuns in Predeal cu bagajelul in mana am intrebat lumea pe strada unde este Hotel Belvedere si cum ajungem...am ajuns la hotel ne-am schimbat si am plecat pe partie care nu era chiar asa departe... Ne planificasem sa stam 2 ore pe partie si venim la sauna si dupa sa papam si iesim seara, din nefericire nu s-a intamplat asa, am stat pe partie mult mai mult, ne-am distrat de minune si am uitat notiunea timpului..am plecat in jurul orei 17 de la partie si am ajuns la ora 20 la hotel pentru ca nu am mai venit pe acelasi drum si am luat-o pe scurtatura prin padure...La un moment dat ne-am dat seama ca am mers prea mult si nu am ajuns la hotel si eram speriati ca vedeam foarte multe urme de ursi si eram singuri in padure si era intuneric...noroc cu o doamna care alerga la ora acea prin padure si ne-a explicat drumul pana la hotel si ne-a linistit ca ursii hiberneaza. Intr-un final am ajuns la hotel super obositi dar fericiti ca nu am patit ceva si am plecat la jacuzzi si sauna unde ne-am relaxat si radeam ca daca nu era doamna aceea in padure noi eram inca pe drum. Seara am fost la cina si dupa am iesit iar sa facem poze si sa ne jucam cu zapada, era atat de frumos incat ma credeam intr-un basm in care eu eram printul si iubita mea era printesa imbracata in alb si ningea cu fulgi mari de parca erau cristale, a fost una dinte cele mai frumoase zile din viata mea. A doua zi am stat pe partie  de dimineata pana seara, eram uzi din cap pana in picioare am facut o multime de poze, am baut vin fiert, ne-am dat cu sania pe partie si ne amuzam când ne filmam reciproc coborârile cu sania din varful partiei ca veneam cu viteza si sarea zapada in stanga si in dreapta si saream din sanie la coborare si ne opream cu viteza in plasa de protectie.... a fost frumos si chiar daca am racit din cauza ca am stat  ud toata ziua tot imi mai doresc sa mai merg acolo macar 2 zile.   A fost o vacanta perfecta cu vremea pe care ne-am dorit-o cu peisaje din basme si partia de nota 10.