Log in Register

Password *
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name *
Username *
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *
Captcha *

Buna seara, m-am hotarat pana la urma sa ma inscriu si eu la acest concurs. Din pacate spatiul este limitat pe mail, pozele vi le trimit pe facebook, daca cumva este vreo problema, le trimit pana la urma in mai multe mailuri.
Un mic colt de rai abandonat… Asa as putea numii locatia care mi-a placut cel mai mult dintre toate cele in care am fost in  vacantele mele si anume Baile Herculane. Se zice ca cele mai frumoase excursii sunt cele neplanuite. Asa ca ne-am hotarat intr-o zi de vineri seara  trecut de ora 20:00, eu si inca 4 prieteni sa plecam la Băile Herculane. In drum catre locatia noastra, am avut timp sa cautam o pensiune, sa sunam si sa ne anuntam prezenta. Pensiunea Casa Natura pe care o recomand oricui, gasiti acolo niste gazde excelente, calduroase si tot ceea ce este necesar ca sa va simtiti bine. Domnul dragut care ne-a cazat, ne-a asteptat la gara, chiar daca era in jur de ora 02:00. Este o zona superba, care iti ofera o stare de bine, o zona in care te poti relaxa si poti uita de toata agitatia Capitalei. Din pacate nu s-a mai ocupat nimeni de acea statiune din cate am vazut ,foarte multe cladiri sunt lasate in paragina dar pana la urma au si acestea frumusetea lor. Am vizitat Cascada Bigar, orasul Orsova micut dar curat. Tot acolo puteti vedea si Cazanele Dunarii, despre care se pot spune multe. Am ajuns si la Grota cu Aburi in care se intra printr-o o crapatura intr-o stanca; la Grota Hiducilor de langa Hotelul Roman; Muzeul de Istorie, Statuia lui Hercules, care este foarte renumita; cele 7 Izvoare unde predomina un miros puternic de sulf si unde sunt niste constructii din ciment,( li se mai spun si cadite ) pline cu apa termala, accesibile oricui; Podul de fier forjat din faţa Băilor Imperiale Austriece, plus alte cladiri si locuri pe care o sa le vedeti in pozele atasate. Recunosc ca nu eu am fost fotograful ci unul dintre prietenii cu care am fost, fiindca nu ma pricep la capitolul acesta prea bine.Recomand statiunea oricarei persoane care s-a saturat de Valea Prahovei, care cauta o oaza de liniste, peisaje frumoase si chiar bai termale.